writeoutsidethelines

2012-06-10
16:00:59

Lägger mobilen åt sidan och skiter i facebook.

Känner mig helt slut och skulle vilja sova och vakna upp imorgon och då ska jag jobba(?), jippie. Vill här ifrån... NU, tack. Kommer inte orka göra ett skit på hela veckan. Funderar helt klart på att stänga av mig från omvärlden och lägga mobilen i en låda och stänga av datorn för resten av veckan och kolla till den på fredag. Men så blir de väll inte även om  jag borde. Är uppkopplad 24/7 och ringer inte mobilen plingar och lyser datorn eller iPaden upp som ett sken i mörkret. Okej, jag gör ett ryck, mobilen ligger nu i lådan och kommer bara blogga två gånger om dagen men inget facebook förens fredag, vi hörs imrogon och vill ni nå mig får ni kolla upp mitt hem nummer. Hejdå!

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: