writeoutsidethelines

2012-09-01
12:34:59

crazy, you got me crazy

Hej!
Lång kväll igår.. Började med att efter skolan så följde Isabell med mig hem och åt middag. Sen åkte vi ner till stan och jag träffade Felicia. Vi åkte hem till henne och hämtade fiskarna vi köpte för någon månad nu, de ska bo hos mig nu ett tag... hihih! När vi hade åkt hem med fiskarna till mig så smsade Karro och Fredrik mig och sa åt mig att följa med på fest. Tackade ja, och så tog jag och felicia bussen mot stan, hon hem och jag till Karro.
 
Efter en hållplats går en blond tjej på bussen och sätter sig bakom oss. Plötsligt hör jag hur det liksom spläshar mot marken och hur det börjar lukta surt och felicia börjar hålla för näsan. Gissa då vad bblonda tjejen gjort? Jo hon har spytt och hon slutar inte heller, utan hon fortsätter hela 16 gånger under hela resan, jag skulle bara åka i en kvart. Det rann spya över hela bussen, överallt och fyyyyfan va de stank! Gick iaf av busen och sa åt tjejen att sluta sitta på bussen o spy för hur jävla frecht är det på en skala? FYFAN, skabb tjej!
 
Sen mötte jag Karro på busshållsplatsen och tog bussen in mot stan. När vi närmar oss stan ställer sig en rätt gammal gubbe upp och liksom gör en liten snurr och ramlar och slår i bakhuvudet på någon metallkant (as packad snubbe)... Det börjar blöda och där ligger han på golvet och är medvetslös... Så Karro ringer ambulans som kommer efter 10 minuter... det komiska är väll att de va så tajmat när vi kom med bussen precis vid akademiska sjukhuset... HAHA. Aja, det löste väll sig.
 
Sen på festen hände en grej på slutet... Mamma fick iaf hämta mig vid Karro klockan tre inatt.. KUL! Höll mig iaf till det lulliga stadiet denna kväll, så är inte alls bakis som tur är! Men trött är jag. Och mina kompresser till min piercing är slut... FUUU!
 
 
Jag och Prinsen i onsdags!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: