writeoutsidethelines

2012-09-09
18:19:34

Helgen
Hej! Måste ju såklart berätta om min helg för er...
Fredag: Jag gick till skolan och de första jag gör är att jag tappar balansen på kryckorna hahah, precis när jag kom in genom dörren. KUL! Sen fortsatte dagen som vanligt och Syrran kom på eftermiddagen och sen drog vi ner på stan. Hon skulle ta navel piercing och sen skulle vi hem och göra paj. När vi gjort de drog jag och Erica till Denise och åt kräftor. Skit mys. Sen sjöng vi lips och hade nostalgi kul!
 
Lördag; Vaknade skit tidigt och duschade. Sen väckte jag syrran och sa att hon måste göra sig i ordnig för vi skulle åka till sthlm. När vi kom till sthlm shoppade vi loss. Har nästan inte ett öre kvar... Efter det fikade vi med faster, kusin och James. Mysigt. Åkte hem så jag var i uppsala kl 6. Mötte upp Sofia och köpte lite öl och cider inför kvällens fest hos Denise. Sen åkte jag hem till Denise och fixade mig.
 
Efter några timmar började folk ramla in i lägenheten och skäll av grannarna fick vi osv osv. MUPP GRANNAR. Vi hade iaf kul vissa blev för fulla eller fick snefylla men det är uppsalas kultur natt så skiten får vi ta idag ist. Mamma fick iaf hämta mig efter tre någon gång...
 
Söndag: Ville sova hela dagen idag men lukas skulle ha kalas me släkten... Så fick Wrap till frulle och tårta som bonus. Bra Frulle de där. Somnade i mormors knä, precis som att vara liten fast benen var de ända som fick plats i hennes knä, haha! Aja, Vaknade och sen städade jag hos fiskarna, men så ploppade jag i två syretabletter så nu dör dom väll av för mycket syre -.-'
 

Bell's shoes - 499:-
Gina tricot - 99:-/styck
Cubus - 299:- (nagellack på köpet)
 
Vero Moda - 469:-
prisent från Patricia
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: