writeoutsidethelines

2012-09-05
12:36:35

Akuten igår!
Hej! Uch en lång dag igår... Inte pga att vi skulle leka med ettorna utan ett jävla skit sjukhus. Jaja, sen senaste inlägget.
 
Vi blev indelade i lag och lev informerade om vad vi skulle göra under eftermiddagen. Vi skulle tävla mot varandra , jag och Erica hade två små söta ettor, en som hade blått hår och ett mattesnille ! Skit roliga. Sen vare bara att lösa gåtor och utföra olika uppdrag. När vi hade gjort allt så skulle vi springa i mål... ettorna sprang i full fart mot målet och jag och erica joggade /gick snabbt.

Men mitt i allt går mitt jävla knä ur led och där ligger jag på golvet med knät ur led och typ skriker seriöst. Jenny och en annan tjej Amanda kommer och hjälper mig att hålla upp mig. Jag ser liksom hur knät är ur led. Och jag fick inte tillbaka det som jag brukar få. Det vart så jobbigt när jag har panik och kan inte kolla ner på benet för det är vridet helt fel. Jenny hämtar iaf skolköterskan och hon ringer i sin tur ambulans som kommer dit efter 30 minuter då pappa redan kommit och flera lärare gått föri och kollat och pratat med mig.
 
De två som kommer ger mig lustgas så jag blir helt yr och börjar fnissa hihi. Men fan va ont de gjorde i knät. Sen fick jag morfin i armen genom värsta rosa nålen , hehe! Fett fin va den ! Men de gjorde mig bara trött så de får ge mig sömnmedel så jag nästan somnar och då när jag var som mest nerdrogad så drog dom ut knät och så var de tillbaka.
 
Sen fick jag åka till akuten. där de först kollade lite på mig och sen fic jag id band och ett rum. sen åkte jag in på rönken.  Han som röntkade mig va fett dum... han ba slet i mig som om jag inte va levande. Sen efter 9 timmar så börjar de suga ut blod ur mitt knä och sen lindade de mig och sen fick jag två kryckor.
 
Pappa fixade iaf mat till mig efter sjukhuset, var så hungrig! Kom iaf hem halv tolv...
 
Kan inte gå i trappor... kan knappt komma upp eller ner i soffan. Kan knappt sätta mig på toan... Kan inte stödja mig på benet... JAG FÅR ÅKA HISS I SKOLAN! Fick vara hemma idag iaf så här får ni lite bilder !
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: