writeoutsidethelines

2012-06-13
18:12:22

Home from the work
Hej! Sitter med turban på huvudet och kom nyss ut genom duschen. Gjorde mig snabbt en iskaffe och sitter nu och tänker på vad som hänt idag. Jag har ju jobbat skiten ur mig bokstavligen. Är slut nu har varit vaken sen halv sex i morse så imorgon blir det sovmorgon som tur är. Men idag så har jag träffat en häxa, en pirat och en massa gamlingar som gömmer sig i sina stora fina lägenheter. Jag är såklart inte avundsjuk på dom som bor där... (om ni förstår irronin?)
Imorgon ska jag iaf träffa Isabell och ta och käka middag med henne. Sen på fredag ska jag jobba lika mycket som idag och sen ska jag hem till Kimberly. På söndag tidig morgon ska vi dra mot grekland, Rhodos och glassa loss på stranden och allt annat. Men det var väll det. Vi hörs senare eller imorgon.

saknar mina vänner.... !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: