writeoutsidethelines

2012-07-15
19:57:38

one last kiss.
Hej!
Igår så hade jag väldigt kul bortsätt från en sak på natten. Det var så roligt att träffa en gammal kompis från högstadiet. Idag har jag mest sovit och kollat på Ghost Whisperer... jag sitter fortfarande och är livrädd i soffan så nu väntar jag på pappas och lukas hemkomst med KÄK! Är så galet hungrig. Åt vid tolv, en halv pizza. 
 
Jag har fått myggbätt precis överallt. Tre på rumpan och två på insidan av låret, man ba WTF. Smällde en mygga idag också och själva snabeln satt kvar i armen så fick dra ut den, så äckligt! Måste berätta också att mitt kök luktar fisk för jag failade med mackgrillen jag skulle äta... Så lyckat! Nu ska jag återgå till Ullared på tv !
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: