writeoutsidethelines

2012-07-23
15:34:48

Min vecka!
Godmorgon! Har sovit sen jag körde igår... Alltså sen sex ! Snacka om att jag har sovit ut nu! I veckan har jag ju jobbat så har inte haft orken att blogga för när jag kommer hem åker jag och mamma ut och kör  bil för ska fan ta det där kortet snart. Men det var så det ssåg ut måndag, tisdag, onsdag, torsdag och på eftermiddagen åkte jag hem till Jimmi och sen runt elva på kvällen åkte jag till Isa och sov där. Åkte hem på fredagen och körde bil, haha hela eftermiddagen gick åt att backa och köra slalom baklänges, LIVSFARLIGT ! Haha. Sen hoppade jag in i duschen och sen kom Linnea hem till mig och vi drog till Ikea och sen till hennes pappa och åt middag. Efter det hade vi en tjockis kväll och dejtade Zorro. Sen somnade vi och sen var det bara dags för mig och jobba en tidig lördag! Och desamma på söndagaen. och även en körlektion.

Idag är jag ledig. SÅ JÄVLA SKÖNT! Ska ut och köra när pappa kommer hem och sen kanske vi skulle till thuns tror jag. Har iaf precis slängt i mig massa mat, MUMS! Aja lite bilder skadar inte ;)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: