writeoutsidethelines

2012-07-12
19:28:20

FF hela helgen!
Hej!
Kom precis hem från stan , Ikea med Felicia och efter att ha  övningskört en timma med mamma. Ja, det är det min dag bestått utav. Jag började med att dra ner på stan för att äta på donken med Felicia men vi ångrade oss när vi kollade saldot... så vi mötte upp Kim på biblioteket och lämnade hennes jacka och sen drog vi mot bussen... Vi åkte till ikea och åt korv och glass! Sen köpte jag med mig hem en murgröna, kruka och en ram. Sen åkte vi och solade en 20 minutare på solariet för vi får inte tappa färgen nu... När vi var klara så sa vi hejdå och jag drog mot ultuna för att möta mamma och köra lite bil! Kände mig som värsta bilföraren när jag ba gled fram , haha!
 
Sen fick jag reda på att jag kommer vara ensam hemma till söndag eller måndag! Så jävla nice. Säger ba plugga körkort på dagen o fest på natten haha! UNDERBARA FÖRÄLDRAR FRITT!!
Aja.. ska duscha nu, vi hörs!
 

Kommentar:
#1: julia

profilbild!? :d

Svar: näääää :D
Mimmi lewander

2012-07-12 @ 22:22:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: