writeoutsidethelines

2012-07-12
23:44:27

De kommer bli en lång natt.
Funderar på att göra mig i ordning för the bed. Men jag vet inte riktigt än. Tror jag ska kolla på alla dåliga tv pogram som går just nu. Pappa sitter säkert och kollar på snooker. VILKET SUGER. Jag är rätt trött men inte tillräckligt trött för att gå att lägga mig, tror jag.  Men ingen är inne på facebook o jag får inga sms... känner mig så ensam! Haha. Hostan håller iaf i sig , verkar inte bli av med den, någonsin. Jaja.
 
Har ni hört låten, simma eller sjunk? Den är otroligt bra och jag kan inte sluta tjata ut den. Det händer mig rätt ofta. Sen lär ni lyssna på låten inatt och I'm all yours i den ordningen och ni kommer garva lite lätt ska ni veta... Haha för så ligger de på min spotify lista. Jag är ba så klockren ibland! Aja, lite tips.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: