writeoutsidethelines

2012-07-11
17:43:42

All I need was you, but today is another day.
Hej!
 
 Sitter och läser andra bloggar. Det suger ju men jag vill ju verkligen komma igång med bloggningen så vi gör ett försök! Så Kan ju passa på att berätta om vad jag gjort?

De senaste dagarna har jag varit hemma och i Enköping hos en kompis, Isabell. Vi drog med hennes syrra på en fest. Den låg precis i början av en skog och ja, det fanns hästar på andra sidan av vägen (för er som ville veta att de kanske är grönare på andra sidan.) Sov inget den natten och igår kom jag hem. SOV SOM EN STOCK i källaren... min hemsökta källare. Idag körde jag bil och sen har jag satt upp tre hyllor och fyllt dom med glas, smycket och ljus.
 
Felicia skulle försöka ta sig hit ikväll, och det hoppas jag också. Isf ska vi sova i min källare och kolla på min " nya" tv fast de är en vägg... haha nu fick ni en funderare. Aja. Det är vad som hänt. Ni ska få dagens outfit snart också!
 
Karro och jag Utanför tältet!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: